reklama

Priznanie jednej z 687 miliónov užívateľov...

Priznám sa, že ako mladý človek bez brigády trávim dosť veľa svojho času na internete a hlavne na (zatiaľ) najnavštevovanejšej sociálnej sieti Facebook. Poviete si nič prekvapujúce. Sme tam všetci a často. Ale čo ma viedlo k napísaniu týchto slov? Strach. Predstavte si ráno vstanete, dáte si kávu, sprchu a zapnete počítač, konkrétne facebook. Kto čo prežil od večera odkedy ste sa odhlásili? Verte, že pár ľudí nejaké novinky bude mať. Popozeráte fotky z akcií, na ktorých sa iný počas vášho spánku bavili, pozriete komentáre a nedajbože nejaké zmenené stavy... a čo? Je nám potom lepšie? Sme pokojnejší, keď vieme kto mal čo na večeru? Moja mamina už dlho tvrdí, že sociálna sieť je niečo ako keby vám niekto vošiel do obývačky a ani nezaklopal. Smiala som sa na tom, kým som samú seba nepristihla ako chodím skoro ,,cudzím“ ľuďom do ,,obývačky“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

To, že face je silným fenoménom našej doby všetci dobre vieme, v odboroch na vysokých školách ako je tá moja ( masmediálne štúdia, UKF ) sa o tom učíme na prednáškach, sú o tom reportáže v televízií, články v časopisoch... ale ako to pomôže tomu aby sme sa prestali štuchať virtuálne a začali komunikovať v realite? Aby sme namiesto chatovania na nete, šli chatovať do nejakej chatovej oblasti za mestom? Ak ste offline tak nie ste... tak ako Šani :).

Ktovie ako sa to vyvinie. Možno niekto vymyslí nejakú hru v prírode a všetci podľahneme turistike ( ha ha ha ) alebo nás to jednoducho prestane baviť a začneme komunikovať ako ľudia... Z očí, do očí prestane tak ako to bolo myslené ešte pred érou sociálnych sieti. Aj keď som sama zaregistrovaná chcem povedať posledné... NEPÁČI SA MI TO!

Lívia Sisková

Lívia Sisková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dievča, ktoré má rado oceľovomodré mraky, prechádzky v daždi, literatúru, prekvapenia, Norah Jones,keď ma niekto vlastný názor a štýl (ale nemá potrebu vnucovať ho iným), keď mám ja, alebo niekto v mojom okolí nákazlivo dobrú náladu, svojich pár verných kamarátov, zelený čaj Nativa, Chocapic, seriál Priatelia, pocit, že ma ľudia potrebujú a pohľad do pouličnej lampy, keď husto sneží... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu