reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lívia Sisková

Lívia Sisková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dievča, ktoré má rado oceľovomodré mraky, prechádzky v daždi, literatúru, prekvapenia, Norah Jones,keď ma niekto vlastný názor a štýl (ale nemá potrebu vnucovať ho iným), keď mám ja, alebo niekto v mojom okolí nákazlivo dobrú náladu, svojich pár verných kamarátov, zelený čaj Nativa, Chocapic, seriál Priatelia, pocit, že ma ľudia potrebujú a pohľad do pouličnej lampy, keď husto sneží... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Osie hniezdo v hlave jednej ženy

Lívia Sisková

Osie hniezdo v hlave jednej ženy

Áno, naša myseľ je neustále v pohybe. Teda neviem ako sú na tom muži, ale my- ženy máme v hlavách neutíšiteľné osie hniezdo, ktoré neustále bzučí, hľadá súvislosti a prepája fikciu s realitou alebo naopak.

  • 7. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Priznanie jednej z 687 miliónov užívateľov...

Lívia Sisková

Priznanie jednej z 687 miliónov užívateľov...

Priznám sa, že ako mladý človek bez brigády trávim dosť veľa svojho času na internete a hlavne na (zatiaľ) najnavštevovanejšej sociálnej sieti Facebook. Poviete si nič prekvapujúce. Sme tam všetci a často. Ale čo ma viedlo k napísaniu týchto slov? Strach. Predstavte si ráno vstanete, dáte si kávu, sprchu a zapnete počítač, konkrétne facebook. Kto čo prežil od večera odkedy ste sa odhlásili? Verte, že pár ľudí nejaké novinky bude mať. Popozeráte fotky z akcií, na ktorých sa iný počas vášho spánku bavili, pozriete komentáre a nedajbože nejaké zmenené stavy... a čo? Je nám potom lepšie? Sme pokojnejší, keď vieme kto mal čo na večeru? Moja mamina už dlho tvrdí, že sociálna sieť je niečo ako keby vám niekto vošiel do obývačky a ani nezaklopal. Smiala som sa na tom, kým som samú seba nepristihla ako chodím skoro ,,cudzím“ ľuďom do ,,obývačky“.

  • 4. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 951x
  • 6
Cestujúci...

Lívia Sisková

Cestujúci...

  • 26. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 445x
  • 1
Právo byť iný...

Lívia Sisková

Právo byť iný...

Dlho som rozmýšľala čo by som mala napísať do eseje s takýmto nadpisom...Keď som si sadla na prelome soboty a nedele v noci za počítač napadlo ma hneď viacero otázok...Mám sa zamerať na menšiny a rozoberať tento problém z ich pohľadu? A má naozaj každý jedinec právo byť iný? A čo keď svojou ,,inakosťou“ ľuďom ubližujeme? Ako sa pozerali ľudia na iných ľudí v minulosti? A ako je to teraz? Zmenilo sa niečo? A aký význam má vlastne slovo iný? Nájsť odpoveď na moju poslednú otázku vôbec nebolo ťažké, stačilo proste zadať do googlu slovo ,,iný“. Hneď som sa dozvedela, že ľudia si toto slovo zadefinovali už dávno a jeho doslovný význam je... za iného sa označuje predmet, jav alebo vlastnosť odlišná oproti pôvodnej, očakávanej...ale čo to znamená odlišný? Kde je pôvod? A čo je ešte očakávané a čo už nie?

  • 26. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu